[携帯モード] [URL送信]

Lyrics
My First Trip Unknown
Music:Kenji
Lyrics:Matsu

So,what is the different between you and me?
We're same human being
I don't think it's not precious the experience to be in
My right hand takes me heaven
Don't look at me that way like I'm a monster you've never seen before
I will grow up as cherry boy 'til some girl loves me and accepts my poor frank
If my only wish come true, please someone,give me a chance to get to know erotic grammourus girl!
I can't get unknown place
No one rend me a map of paradise
Please don't leave me anyway
I am dying in a lot of AV!


だからさ、オレとお前の違いって一体何なんだよ?
俺達、同じ人類だろ?
「入れる」っつー経験なんて、そんなに大事だとは思わないけどね
俺の右手だって天国に連れていってくれるぜ!
見たこともない化け物を見るような目で、頼むから俺を見ないでくれよ
「ドーテー」として、俺は成長していくんだろうな
どっかの女の子が俺を愛してくれて俺の粗末なチ〇コを受け入れてくれるまで
もし、俺の唯一の願いが叶うなら、エロくていい体してる子紹介してよ!
知らない場所になんて行けないよ!
誰も地図なんて貸してやくれないしさ
放っておかないでくれよ
AVに埋もれて死んじゃうよ

感想
この歌ゎドーテーの気持ちを描いた歌なんだ!
こーやって歌ってみるとドーテーって貴重なことだって思うよ!
だって一回やっちゃったらドーテーじゃなくなっちゃうんだょ!
みんないつかゎ卒業しちゃうじゃん!
それを今でも守ってるなんて偉いぞドーテーやろーども!
もっともっと胸はっていってほしーなぁ!

[前へ][次へ]
[戻る]


第3回BLove小説漫画コンテスト開催中
[小説ナビ|小説大賞]
無料HPエムペ!